Na trati probíhá postupně výměna starých dřevěných pražců za sice ne nové, ale rozhodně pevnější betonové. S tím zároveň SŽDC vyměňuje i koleje, které jsou svařovány do celků. Provoz na trati je tak tišší bez typického dunění po přejezdu šroubovaného spoje. Možná nám tím mizí kousek romantiky naší lokálky, ale na druhou stranu nové koleje umožní rychlejší provoz pro nové vlakové soupravy.
O opravu liteňského nádraží jsme žádali téměř celý rok. Nakonec nám SŽDC letos v lednu v dopise oznámila, že naší žádostí vyhoví a spraví nejen sloupek, ale natřou nově fasádu drážního domku. Tato oprava ještě neproběhla, máme ji však písemně potvrzenou. Na nový nátěr bude dohlížet nově instalovaná kamera, která bude prostor monitorovat, abychom zabránili opětovnému poškození.
Spolu s opravou nádraží v Litni jsme požádali i o výstavbu zvýšeného nástupiště na zastávce v Bělči. Jsme opravdu rádi, že nám SŽDC i v tomto bodě vyšla vstříc. Nastupování do vlaku je nyní mnohem jednodušší a příjemnější, zvláště pro děti a seniory.